Ut på tur - aldrig sur

Sista dagen i Laisvall idag. Imorgon bär det av hemåt igen. Som vanligt borta bra men hemma bäst. Längtar egentligen mest efter vår egen säng för den är så himla skön! Jag får lite ont i ryggen av sängen i Laisvall, den är alldeles för hård för mig. Nästa så att jag inte tar mig upp på morgonen för att det tar så ont i ryggen.


Nåja, sista dagen började jag och tjejerna med en cykeltur till lekparken. 

Tyvärr fick en ett abrupt slut när Nea kraschade från rutschkanan och slog näsan så att hon började blöda. Då cyklade vi hem igen. 


Men efter lunch när allt var frid och fröjd packade vi en ryggsäck och åkte på tur till hästskoforsen. Lite drygt 1,7 mil med bil och sedan en kort vandring, som var alldeles lagom för treåringsbenen, fram till forsen.

En otroligt vacker plats med en spännande hängbro.


Vi balanserade på spångar och plockade blåbär innan vi vandrade tillbaka till bilen igen.


Senare på kvällen efter middagen åkte jag och Adam upp på skjutbanan för att öva lite inför älgjakten. Adam för att öva, jag bara för att få skjuta lite.


Jag är rätt stolt över min egen skjutserie. 4 av 4 skott i "5-1:an", vilket innebär bullseye. Adam skjut ju förstås lika bra men det var ju inte direkt oväntat. 




Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

härligt att vara ute i naturen, fotona är verkligen fina

ha en fin dag
kram

2017-08-16 @ 08:19:02
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!