Djurens dag

Vilket väder vi haft idag, en riktig sommardag. Jag och mamma packade ihop lite picknick och cyklande med tjejerna till Grans för att kika på djuren. Så klart mycket uppskattat av mina två djurälskare till barn.



Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

När vi kom hem tände Adam grillen och jag drog några drag med penseln på friggeboden. När tjejerna gått och lagt sig for jag ut på en löprunda med rätt tunga ben. Det blev ju några mil på cykeln till och från Grans. När jag hade en det kilometer kvar hem ringde Adam och sa att Nea var helt otröstlig. Hon hade klagat lite på ont i magenefter middagen men ändå verkat må rätt bra. När jag kom hem låg hon i soffan tillsammans med Adam och kunde inte räta ut kroppen, helt spänns var hon och grät så hon skakade. Jag hoppade i duschen och la mig sedan tillsammans med henne i min och Adams säng och då somnade hon om efter en liten stund bara. Nu ligger hon lugnt här bredvid och sover avslappnat, så vad det än var verkar det vara bättre nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!