Lördagsfys före lördagsmys

Jag har kört igång på allvar med träningen nu. Så himla välbehövligt. Jag har ju betydligt mer tid nu när jag bara jobbar 50% (och pluggar 50%). Jag försöker komma iväg varje dag som jag är "ledig", dvs inte är på jobbet. Men vissa dagar blir det bara längre promenader. Jag kan ju till och med träna eller ta en promenad på kvällarna nu när Adam jobbar hemma i Piteå.

Idag är det lördag och Adam är i Laisvall och jagar älg så mamma kom och hämtade tjejerna så jag kunde åka till gymmet. Var med på ett pass som kallas hybridstyrka. Kombinerad konditions- och styrketräning i intervaller. Typ en slags cirkelträning i gymmet. Allt är uppdelat i stationer och varje den innehåller en konditionsdel och en styrkedel. Superkul och svinjobbit - helt i min smak!

Nu ska jag bara njuta av resten av dagen. Om ett par timmar kommer Jonny, Pilar och Lennox hit och äter middag med oss. Sedan är det Hockeykväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!