Vardagstid

Att hänga med tjejerna är ju klart det bästa som finns, framförallt när jag kan göra det utan att känna någon stress över något annat. För lets face it - för det mesta finns det en himla massa "borde". Men jag har blivit bättre på att prioritera, att vara här och nu istället för i nästa stund.

Idag tog vi cykelvagnen (som för övrigt måste vara den absolut bästa present jag någonsin fått) och promenerade till förskolans lekplats.

Jag har köpt ett sånt där löp-hjul så att jag kan springa/gå med kärran förutom att cykla med den.

Lise är en liten risk taker - i alla fall när hon känner sig trygg på stället



Nea, bara en aning lugnare 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!