Träning

Jag måste erkänna att har inte direkt legat i med träningen. Efter graviditeten har jag haft svårt att få till så mycket mer än promenader. Sista året (sedan vi började med bygget) har det knappt blivit promenader ens. 

Det är en hel del olika anledningar till att jag inte kommer igång. Mest beror det på att Adam är borta på veckorna vilket gör det omöjligt för mig att lämna tjejerna och fara och träna, men givetvis beror det också på felprioriteringar. 

Ikväll tog jag mig  i alla fall ut på första löprundan på minst ett år.

5,5 km på riktigt lätta ben. Problemet är alltid att första rundan går alltid lätt, när musklerna liksom inte fattat att dom är sjukt otränade, så det är nästa runda som jag kommer få kämpa.

Rundan gick till ICA för att köpa en godispåse till Adam, sedan en omväg förbi mördarbacken (ni hör ju på namnet hur tung den är - time to beat; 2:27) och hem.

Nöjd tjej med godispåse i högsta hugg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!