Nya möbler

Vi har lagt in en storbeställning på möbler nu, under mellandagarna var vi in på Mio och beställde säng, soffa, matgrupp och soffbord.








Matgruppen kommer v3 men det andra inte förän runt v 7-8 så det blir en del väntan på grejerna.

Idag la vi in en beställning på Ikea. Vi handlar bland annat tv bänk, vitrinskåp och en byrå där.


Tv kommer vi att hänga på väggen men jag vill ändå ha en bänk därunder.



Vitrinskåpet kommer att stå i köket bakom matbordet.


Byrån hamnar utanför vårt sovrum.

Jag har även beställt två sängbord idag. Det var lite svårt att hitta det jag ville ha, jag vill att den ska vara vägghängd och ha minst en låda. Tillslut så landade vi på den här:


Från SB Nord, designad av Karin Mannerstål. I dyraste laget så vi får väl lov att dras med dom här sängborden i måånga år framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!