Väggarna får färg

Igår under dagen var mamma här eb sväng med tjejerna så jag kunde måla andra varvet i taket. När det var klart förberedde jag inför målningen av väggarna så det skulle gå fortare att komma igång nästa gång. 


Vitt och fint i taket (färgen har inte torkat när kortet tas så det ser lite flammigt ut)


På kvällen efter att tjejerna somnat kunde jag inte hålla mig längre, det är ju kul att måla då man ser resultatet direkt! Så jag slog igång strålkastaren och målade en av garageväggarna.


Lite ljusare än gipsen (vi målar väggarna ljust grå, nästan vita)


Väggen till vänster är omålad även om det knappt syns eftersom det är lite mörkt i rummet.


Förrådsväggarna (utsidan) är också målade nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!