Trägolv

Idag innan vi åkte till mamma och pappas kalas ägnade Adam några timmar åt att lägga första golvet i nya huset. Förrådet är det första rum som fått golv och jag är jättenöjda över att vi valde ett så pass ljust golv.

Vitlackad ask

Känns så skönt med parkettgolv också och inte laminat (som vi ju har här inne i gamla huset). Visst finns det ju för- och nackdelar med båda golven men jag tycker att laminatgolv ofta känns väldigt plastiga, dessutom är risken stor att det försvinner flisor ur golvet om man tappar något på det (inte som med parkett där golvet bara blir "intryckt". Den enda nackdelen som jag ser med parkettgolv är att det är betydligt dyrare. Nåja, nu är det det här valet vi gjort och jag är nöjd med det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!