Spontanbesök

Igår förmiddags ringde jag till syrran och frågade om hon ville ha besök. Jag vet att Simon brukar ha kort dag på förskolan onsdagar och jag var ledig från jobbet så det passade ju perfekt.

Jag och flickorna packade in oss i bilen och susade upp till Mockis. Väl där gjorde vi inte speciellt, bara vanliga vardagsgrejer som att laga mat, storhandla, vika tvätt och spela spel. Det är verkligen sånt jag saknar när Maria bor då "långt" bort, att bara träffas i vardagen.


Tjejerna tyckte som vanligt att det var kul att vara där, Simon har ju så spännande leksaker, och Simon tycker att det är så kul att träffa sina småkusiner "Lea och Lise".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!