Till barnrummet

Lite inspiration då.  

Nått sånt här är jag sugen på i tjejernas framtida rum i nya huset.




Väggarna kommer antagligen bli vita (dom de flesta väggar i hela huset) så någonting vill man ju ha som livar upp lite.

Det är bara prints som man klistrar upp på väggen, superenkelt!

Dessutom vill jag ju ha en herrans massa nya möbler i nya huset, typ ny matgrupp (jag drömmer om ett stort vitt bord med vita stolar), vita vitrinskåp och byråer till köket och hallen, ny stor soffa i vardagsrummet, ny säng till mig och Adam, givetvis nya sängar till tjejerna och någon slags förvaringsmöbel i deras rum. 
Ja, en hel del med andra ord. En hel del som vi inte kommer att ha råd med från början givetvis. Så vi kommer att flytta in våra gamla tråkiga möbler (som inte kommer att passa in) i vårat nya hus och sedan byta ut dom med tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!