Tester

I tisdags på mitt andra PT-pass var det dags för lite tester. Förra veckan körde vi vikt och mått och nu i veckan testade vi kondition och lite olika styrka.
 
Rodd 500m så snabbs som möjligt: 1,29,7
Max antal armhävningar på 45 sek: 27 st
Max antal situps på 45 sek: 18 st
Max antal benböj i maskin på 30 sek: 17 st
 
Så this is the one to beat om åtta veckor.
 
 
Igår kom mamma förbi och var med tjejerna nån timma så jag konde åka iväg och träna på förmiddagen. Det är himla skönt att "göra bort det" under dagen eftersom på kvällarna när Adam kommit hem och vi ätit middag är det ibland lite segt att ta sig iväg. Jag och mamma har i alla fall bestämt att måndagar och torsdagar ska jag träna och mamma vara med tjejerna, så tisdagar är det ju fortfarande kvällar som gäller och så ska jag försöka ta mig iväg på lördagarna (gärna på förmiddagen) också.
 

Igår blev det pyramidintervaller på löpbandet och överkroppsstyrka i gymmet. Härligt möra armar och bröstmuskler idag.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!