Förmiddagsträning

Adam har oftast sovmorgon på lördagar (min dag är söndagar) så jag steg upp med tjejerna halv sju imorse. Efter att vi gått upp och väckt Adam vid halv nio tog han över barnen och jag åkte och tränade.


Så himla skönt att "göra bort" träningen på förmiddagen. Just nu står jag faktiskt i omklädningsrummet och ska hoppa i duschen, när jag kommer hem ska vi ge tjejerna lite lunch och sedan åka in till stan och äta lite lunch själva (och göra några ärenden). Kanske vi köper lite godis på hemmakväll och ser nån bra film ikväll med, vi får se :) Härligt med helg i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!