Flyter på

Dagarna flyter ihop och tiden rinner iväg. Jag har i alla fall lyckats få ihop och få in mitt examinationsarbete i tid och nu är det bara opponeringen på torsdag kvar innan kursen är färdig. Skönt!
 
Jag håller igång med träningen och igår var mamma här och passade tjejerna så jag kunde åka iväg ett par timmar på dagen. Är nu inne på tredje veckan med kontinuelig träning och det känns bra! Jag mår så himla mycket bättre och är mycket piggare när jag tränar och rör på mig ordentligt. Ikväll är det dags för ännu ett grupp pass och vi ska köra pilates/yoga, inte min favourit men det går nog bra ändå. Tänkte att jag skulle stanna kvar och köra lite ben efteråt också.
 
I söndags var Maria och Simon hos mamma och pappa så jag och flickorna passade på att åka dit och umgås lite.

Kusinerna

Jag passade också på att utnyttja Marias kunskaper om bilbarnstolarna. Vi har nämligen bytt bilstol nu, till steg 2. Ganska mycket bökigare eftersom jag måste springa och bära tjejerna mycket mer nu och jag kan bara bära ut dom en och en. Men Nea och Lise gillar att sitta högre upp och ha bättre utsikt.
 

I veckan ska jag försöka få tag på lite kommunfolk, vi har några ansökningar som vi måste skicka in. Sen ska jag även försöka få in fler offerter på kök (vi har fått in en som är sjukt mycket billigare än vad vi förväntat oss så jag vill se om det är dom som är billiga eller vi som har orimliga uppskattningar).
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!