Cykelvagn

I sommar ska det cyklas. Både jag och Adam brukar ju cykla ganska mycket på somrarna, framförallt för att det är härligt, och eftersom vi har ganska nära till affärer så går det ju nästan fortare att ta cykeln än bilen.
 
I sommar antog jag att cykeln skulle få vila ganska mycket eftersom det än aningens svårt att frakta två barn i en cykelsitts. Så himla glad jag blev när mamma kom förbi idag och sa att vi (jag och tjejerna) skulle få en cykelvagn av henne och pappa i födelsedagspresent! Hon hade dessutom redan sonderat terrängen (för vilken djungel det är alltså!) och hade förslag på några stycken att välja mellan.
 
Till sist blev det i alla fall den här:
 
Burley Cub
Den har lite bredare "kupé" än dom andra, men den är också några kilo tyngre, så jag hoppas att den rullar lätt. Nu längtar jag bara tills vägarna är helt bara så vi kan fara på premiärturen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!