Bästa vagnen

Alltså kolla vad dom börjat med på Coop👉 


Dubbelvagn! Hur perfekt är inte det? Det underlättar verkligen min vardag. Förut har jag alltid tagit barnvagnen framför mig och dragit kundvagnen bakom mig, som ett litet tåg genom butiken 😊 

Men idag tog jag den nya vagnen och det gick som smort! Tjejerna är alltid så glada och lätta att ha med sig nu för tiden (dom har kommit över perioden då dom var lite rädd för främlingar). Det blir ju en hel del social träning när vi är iväg eftersom flera människor stannar och pratar med oss/tjejerna eftersom dom är tvillingar. 

Idag var det inte mindre än tolv (12!) personer som stannade och pratade med oss på Coop, haha det gäller att inte ha bråttom 😉


Som tur var somnade tjejerna i bilen på väg hem (det är tröttande att ta in alla intryck) så jag kunde packa ut i lugn och ro. Men nu tar vi helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!