Nordsjö vit

Idag har jag ägnat förmiddagen till att måla panelen. Det finns ju tusentals olika vitfärger men vi har (efter ovanligt lite velande) valt Nordsjövit som är bruten med grått och kommer gå fin fint ihop med våra gråa ytterdörrar.


Först grundmålnig av alla ändbitar.


Ganska bökigt att måla när vi valt att ha både liggande och stående panel, men det kommer det vara värt i slutändan hoppas jag.

Jag tordes inte måla fler än tre block (1,5 meter block) för det skulle börja regna vid lunch. Som tur är har vi en väldigt snabbtorkande färg (1h) så innan skuren kom hade det hunnit torka.

Imorgon kommer mamma hit efter jobbet och passar tjejerna så att jag hinner måla lite till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!