Mammaträff

Vi går fortfarande på föräldraträff på BVC, var annan vecka träffas vi men tyvärr är det avslutning nästa vecka. Som tur är har vi en jättefin grupp som börjat träffas utanför BVC, alla veckor när vi inte har BVC träff har vi slutit upp hos någon av mammorna.
 
Idag var vi hos Marit och Sander.
 


Vi brukar hålla på minst tre timmar när vi träffas och idag var inget undantag, efter flera timmar tillsammans med en massa kompisar var Lise och Nea helt slut när vi kom hem. Det märks så tydligt att dom är van vid att vara med ett annat barn hela tiden eftersom de är betydligt mindre avvaktande mot de andra barnen.
 
Resten av veckan ska jag försöka plugga lite, jag har seminarium på fredag morgon nämligen. Den första kursen jag har läst är faktiskt redan avslutad, jag lämnade in ett 17 sidor långt vårdprogram för hjärtsvikt just innan nyår och har inte fått några kompletteringar så nu kan jag lägga det åt sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!