12 timmars oavbruten sömn

Igår åkte jag och Adam till IKEA för att inhandla och kolla in möbler. Vi handlade en massa smått och gått medan dom stora sakerna ska vi beställa via nätet för att slippa lasta och köra själva.


Trots det blev det en hel del och notan landade på dryga 14 000:-

Väl hemma var jag helt knäckt och hade sjuk huvudvärk (så där så jag nästan kräktes, hej migrän) som tur var hade mamma tjejerna och dom skulle sova där så jag tog två huvudvärkstabletter och la mig klockan åtta.
I morse vaknade jag vid samma tid men igen huvudvärk, 12 timmars ostörd sömn kan göra underverk! 
Nu för tiden när Nea ligger i vår säng nästan varje natt och Lise i spjälsängen i samma rum vaknar jag hela tiden av någon som snarkar, sparkar eller bökar runt i sängen (och Adam är helt oskyldig). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!