Helt borta

Det går ju undan ordentligt här hemma när tjejerna kryper. Nu för tiden utforskar dom hela nervåningen på egen hand - men alltid tillsammans 😍 

Idag när jag höll på och stökade runt i köket pinnade dom iväg in i hallen och efter en liten stund hörde jag ett klagande ljud därifrån - tänk typ ett rop på hjälp (inte panikslaget utan bara som att nån bad om hjälp). Så jag går dit och ser Lise sitta på golvet nedanför barnvagnen men hon ser inte ut att vara i behov av hjälp. Så låter det igen och jag fattar ju att det är Nea som söker uppmärksamheten, men vart är hon? Jag ser henne ingenstans och hinner titta i både vardagsrummet och lillhallen innan jag hittar henne under barnvagnen sittandes i varukorgen. Hon tar sig inte ut och har nästan hunnit bli irriterad innan jag hittar henne 😂

Innan jag hunnit få fram mobilen har hon blivit riktigt arg till och med






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!