Morgonpromenad

Nu är morgonpromenaden avklarad, en timma och tjugo minuter blev det idag. 
Härligt med höst ändå, speciellt en dag som denna - frisk luft och skinande sol.

Alltså hur söta är dom inte när dom ligger precis likadant. Sötungar!

Tummen upp för mig själv, så himla duktig jag är med promenaderna (jag älskar ju att vara ute och gå eller springa så det är ju ingen uppoffring direkt) 

Senare idag ska vi på kalas så det är väl  bäst att börja förbereda. Det är ju ett halvt företag att hinna göra sig själv iordning, göra tjejerna iordning och ge dom mat innan vi åker - helst utan att någon hinner ledsna. Jag hade dessutom tänkt att vi skulle hinna bada innan också (ja, tjejerna alltså, inte jag själv).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!