Föreläsningar

Åter i skolbänken. Sitter och lyssnar på en massa föreläsningar och det är så intressant! Jag märker verkligen skillnad från då jag läste grundutbildningen, nu har jag så mycket mer kunskap. Att jag dessutom arbetat i två år med hjärtan gör ju att jag lärt mig en hel del mer, massor som nu underlättar det jag läser nu. 



Men alltså, så himla kul det är att plugga! Framförallt en medicinkurs, för jag gissar att handledningskursen som startar i november inte kommer att kännas lika stimulerande. 

Idag hade jag dessutom en medhjälpare - hon var väldigt duktig på att slita i pappren och headset sladden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!