Vi fyra

Så nu har flickorna fått sina namn och jag och Adam har fått varandra.


Det var en helt fantastisk dag idag. Jag hade gruvat en del för hur det skulle gå med Lise och Nea eftersom dom brukar ha det jobbigt med nya miljöer och mycket folk, så jag var rädd att dom skulle skrika sig genom cermonin. Min oro var minst sagt obefogad dom skötte sig fantastiskt bra!  

Under cermonin var dom hur nöjda som helst och bara tittade sig omkring till och med när Monica och Emma spelade och sjöng.

Efter namngivningen (och vigseln) träffade dom allt folk, satte sig i barnstolarna och lekte med sina leksaker.



Vi åt smörgåstårta och efter det fick Nea och Lise lägga sig i vagnen ute för att sova. Som dom sov, i drygt tre timmar sov dom innan vi fick väcka dom :) 

Efter all tårta blev det ännu mer mys med tjejerna för gästerna och alla presenter öppnades. 


Vilken dag alltså!
Vi är så tacksamma att alla kunde komma (och för alla fina presenter förstås!).



Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad fina ni är! :-D alltså vigsel?! Passade ni på att gifta er? Stort Grattis i så fall! ♥

2014-11-17 @ 14:11:12
Postat av: Linn

Åh vad fina ni är! :-D alltså vigsel?! Passade ni på att gifta er? Stort Grattis i så fall! ♥

2014-11-17 @ 14:11:45
Postat av: Elin

Men stort GRATTIS Fru Therese! Vad härligt med både namngivning för fina tjejerna & vigsel <3 Nu har du sprungit om mig i både antal barn och civilståndstatus ;-D

2014-11-18 @ 08:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!