Lugn kväll

En fredagkväll som denna kommer det inte bli mycket gjort. Adam åkte för några timmar sedan till Byske för att kasta lite flugor åt fiskarna, så nu är jag själv. 

Har precis slagit mig ner i soffan med en mangodrink och ritningarna till huset. Ska försöka planera var alla eluttag i nya huset ska finnas.


Så ska jag markera ut på den nya kartan som vi fick av lantmätaren idag (gränserna är nu färdiga så vi väntar bara på att alla underskrifter ska samlas in innan allt är i lås).



Till veckan ska vi försöka få till ett möte med min morbror Dan som ska rita vårt hus. Det ska bli intressant att höra vilka tips och idéer han har, det är ju så gott som klart hur huset ska se ut men vi förstår att det kommer att bli lite småändringar innan vi kan ansöka om byggnadslov. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!