Nya (större) kläder.

Som sagt växer magen som bara den! Så idag åkte jag och mamma till stan och utökade min garderob lite, i nuläget kan jag faktiskt använda mina "första" mammakläder (och ett och annat linne från min vanliga garderob) men inte länge till. 
 
 


Två överdelar "att växa i" och strumpbyxor - jag och jeans gör nog slut om någon vecka känns det som ;) 
 
Jag var ju lite optimistisk för ett tag sedan och trodde att jag skulle kunna använda min vanliga jacka till sommaren. Det saknas redan drygt en decimeter för att jag ska få igen den.. haha :)
Men nu har jag minsann en jacka som jag får igen, med råge!
 

Jag rymmer även lite kläder under, vilket är perfekt eftersom vi åker till fjällen idag.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!