Status

Såja fortfarande kvar på BB, inga bebisar på gång heller utan mest en massa kontroller. Nu tycker läkarna dock att ettan möjligtvis har lite lite fostervatten så vi har gjort en vaginalkontroll för att kolla status. Tydligen var jag inte helt med på den undervisningen i skolan för jag känner mig hopplöst ovetande om hur allt ska gå till ;) Enligt barnmorskan är den nedre munnen öppen två centimeter och den övre helt sluten, vilket innebär att jag är lite omogen. Hade jag varit öppen även i den övre hade vi gjort en hinnsvepning, men nu ska läkarna ta ställning till om vi ska sättas igång eller om vi ska fortsätta avvakta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!