Fräsch kropp

Kroppen har den senaste veckan återhämtat sig rejält. Jag känner mig lättare och mycket mindre stel än förut (antagligen är det bara illusion och jag har bara blivit mer van att känna mig så här). 

Nåja, hur som helst måste man ju utnyttja dom dagar man känner sig som förr (inte för att jag kan komma ihåg hur det kändes förr, men jag tänker mig att det var ungefär så här fast 100 gånger bättre ;) Så jag satte iväg på en 3,5 km "rask" promenad på 40 minuter. 


Det skulle ju inte vara hela världen om promenaden satte igång en förlossning heller, men det är väl bäst att inte önska för mycket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!