Fortfarande hemma

Bebisarna verkar ha det hur mysigt som helst inne i magen så vi är fortfarande hemma. Idag bär det iväg på ultraljud igen så det ska bli spännande att se vad dom säger. 

V 37 (36+0)

Är det att hoppas på förmycket när jag önskar att det här blir vår sista kontroll?  
Egentligen ska jag ju inte klaga då jag mår så himla bra (om jag hade väntat en bebbe hade jag ju garanterat fått gå 5-6 veckor till). Men givetvis är jag ju inställd på att gå Max 40 veckor, helst lite kortare. Blödningen förra veckan gjorde ju att jag hoppades att nått var på gång, men det verkar så lungt att jag börjar tro att det var falskt alarm (om det nu inte var slemproppen som gick, hoppas hoppas! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!