Färdigt tak

Jag släppte boken för en timma sedan och gick ut för att avsluta målandet av taket i bagarstugan. Det är nu grundat och färdigstruket två gånger, så skönt att ha det klart! Att måla tak är ju kanske inte det roligaste man gör, speciellt inte som höggravid på stege, men nu slipper vi tänka på det i alla fall.


Nu ska jag bara pallra mig iväg och köpa nya taklister, måla dom och tapetsera ena väggen så är det så gott som klart :) Oj så kul, jag drömmer ju om en surströmmings middag där inne i höst så jag hoppas det blir verklighet (med tanke på allt annat som också ska hinnas med - förutom bebbarna förstås)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!