Ny start

Idag kickade jag igång med "styrketräningen" efter förmiddagspromenaden. Skönt att vara igång och hitta tillbaka till musklerna igen. Magmusklerna har börjat dra ihop sig, förra veckan fick jag nästan mellan två fingrar ovanför naveln och ett under naveln, i veckan fick jag bara mellan ett finger över naveln och inget under.

Har köpt den här boken för nyblivna mammor, tycker den verkar bra men har ju inte hunnit med mer än ett pass än så länge.


Jag har svällt av ganska ordentligt nu och jag konstaterade igår att jag inte minns att jag haft så här smala fotleder någonsin. 

5,3 kg har jag gått ner sedan förra måndagen så man kan ju förstå att jag kissat en hel del i veckan. Jag har dock inte återfått all känsel i högerhanden än, är lite domnad i fingertopparna fortfarande, men det ska väl också bli bättre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!