After Work.

Idag var första dagen jag jobbat halvdag, och å så skönt det var! Efter fyra och en halv timma på jobbet var jag faktiskt ganska slut, jag hann allt som jag skulle hinna på åtta timmar. Men jag var trött när jag kom hem. La mig genast i soffan och vilade efter lunchen och sen sov jag "middag" mellan två och halv fem.

Det var ju himla tur eftersom vi bestämt sedan tidigare att gå på after work under kvällen. 


Supertrevligt kväll med mycket prat och skratt som vanligt, och god mat!

Men nu är jag såå trött så nu blir det till att stänga ögonen genast.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!