V 19

Nu är vi någonstans i v 19. Jag måste erkänna att jag inte har stenkoll på veckor och framförallt inte dagar. Men någonstans där befinner vi oss.


Det känns som att magen blir synligt större för varje dag! Faktiskt börjar alla jackor att strama över magen redan(!), jag som hade tänkt klara mig över vintern.. En hel del kläder har jag ju fått lägga undan för länge sedan förstås, men nu börjar även mina vanliga "gravidvänliga" kläder sitta tajt. Jag har bara en(!) tröja som sitter slappt och skönt över magen (det är en mammatröja i en storlek för stor) och halva graviditeten är kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!