Magsjuka.

Det blev en riktigt lång dag igår (mot vad jag är van), just före elva var jag i säng. Alla dessa vakna timmar utan vila, men trevligt hade vi. Det är alltid kul med massa kvalitetstid så där, man hinner prata om allt mellan himmel och jord :)

I morse när jag vaknade vid fyra (som vanligt) kände jag mig trött och hängig, ont i magen och lite illamående, men jag tänkte att jag överansträngt mig lite under gårdagen. När väckaren ringde vid sex sedan var magsjukan ett faktum. Det är andra (!) gången under graviditeten som jag har magsjuka, jag måste ha blivit mer mottaglig nu för så här illa har det aldrig varit förut.

Nåja nu hoppas jag på en bättre morgondag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!