Ett dagsverke.

Igår var jag hos mamma och pappa hela dagen, jag åkte dit direkt efter frukosten eftersom jag var så sugen på att göra iordning vagnen. Ni vet tvätta upp och fixa till :)

Det tog hela dagen, nu för tiden är jag ju dock tvungen att jobba i sakta mak med flera pauser ;) Mamma bjöd på lunch och sen drog vi till stan och köpte en ny dyna till vårat skötbord som vi ska ha på nedervåningen (ja, vi ska ha två skötbord, ett uppe och ett nere. Det kommer inte att fungera att måsta springa i trappen med två småttingar hela tiden). Timmarna gick och helt plötsligt kom pappa hem och det var dags för middag, så jag stannade och åt även det :)

Klockan var runt sju när jag började rulla hemåt (tur att vi ändå bor hyfsat nära varandra). 

Jag och mamma har strippat ner barnvagnen helt och nu hänger alla dynor, tyger, åkpåsar och korgar på tork. 


Eventuellt susar jag dit och sätter ihop allt idag, vi får se. Har faktiskt en del att göra hemma också, dessutom är det kalas i Mockis i eftermiddag, Syrran blir 27 år idag, grattis!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!