Nu är det jul här i vårt hus

Första advent idag och julpynt har förstås stått på schemat.

För två år sedan köpte jag ett tyg på mellandagsrea för lite och ingenting som jag hade tänkt sy gardiner av. Nu äntligen har jag gjort slag i saken, givetvis gjorde jag dom nog långa för att ev få flytta in i det nya huset om (förhoppningsvis) två år.


Men alltså, jag gillar verkligen inte att sy, sjukt tråkigt! Framförallt strykandet och nålandet suger.. Men färdiga blev dom och då är jag nöjd!

Färdigpyntat

Vi kommer inte ha någon gran inne i år, vi ska ändå inte vara här på julafton och tjejerna kunde ju inte bry sig mindre, dessutom rymmer vi den ingenstans. Med andra ord finns det ännu ett skäl att rappa på med bygget så vi rymmer granen i vår öppna, fina planlösning ;)

I år fick det därför bli en liten gran ute vid bron.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!