BB väskan

Nu har BB väskan stått färdig packad några dagar, det är egentligen ganska länge sedan jag påbörjade packningen men nu är den redo.

Det ser ut som om vi ska på långresa tycker jag, man det går inte att packa så mycket mindre än vad jag gjort.
Oftast bli man kvar några dagar extra när man fått tvillingar (om de nu inte är födda alldeles för tidigt, då kan vistelsen bli ganska lång..) det är ju mycket som ska fungera och man vill ju få tid att hinna lära känna sina nya familjemedlemar. Ungefär fem dagar brukar man bli kvar på BB.



Så lite kläder åt mig (då menar jag lite, en tröja och ett par byxor) och lite åt Adam, några hygienartiklar, blöjor, kläder till barnen, var sin filt, kameran, en bok - det blev en väska och en skötväska. Om vi nu skulle få för lite grejer (till oss eller bebbarna) får väl någon komma med dom. Det är ju inte allt för långt till Sunderbyn :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså, det värsta är ju att vi har lika mycket (minst...), och vi väntar EN bebis....

2014-05-30 @ 10:31:21
URL: http://www.sandraburstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!