Torsdag eller måndag.

Den här torsdagen är som en måndag för mig. Jag hade ju nämligen helg tisdag och onsdag, så jobbar jag hela helgen (fyra dagar), alltså måndag idag.

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag är ju som sagt inne i ett träningsflyt just nu, dessa flyt brukar bara hålla i sig någon vecka innan jag hittar på nån bra ursäkt att göra annat istället. Just den här veckan har varit en botten vecka- jag har inte alls känt för att träna- men jag har tvingat mig ut ändå.

Idag var en sån dag, men som tur var hade jag redan bestämt mig för att det skulle bli ett löppass hem från jobbet så då blev det så (på nytt rekord dessutom)! Just nu sitter jag vid köksbordet, nyduschad och nytränad, och väntar på att pannkakan ska bli klar. Jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv idag :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så jäkla duktig! Ge mig lite av din energi!

2013-07-18 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!