Made my day.

Eftersom jag är bjuden på middag hos brorsan ikväll bestämde jag mig för att cykla till jobbet idag och springa hem. Cykeln ska jag hämta när jag åker till Peter.

När jag som bäst höll på att springa, i ett ganska bra tempo hör jag någon säga bakom mig -Det går ju undan det här! :) Det var en gammal gubbe som cyklade bakom mig. Så cyklade han bredvid en stund och berömde mig, att jag var så duktig, verkade ha så bra kondition osv. Vilken gullig en! Ingenting värmer som en främlings beröm :)

Efter gårdagens intervallpass med tillhörande styrketräning är jag nöjd över att lyckats släpa hem mina timmerstockar på drygt 41 minut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!