Reklamera mera.

Det är inte ofta jag reklamerar saker, det beror i huvudsak på att att jag aldrig sparar kvittot så länge och därmed inte orkar stå på en affär och tjaffsa.
 
Men nu (eller redan i december faktiskt) har mina löparskorgått sönder. Tyget i skon har släppt från sulan vilket resulterar i en sjuhelsikes skoskav (jag som har nog med problem med fötterna lixom).
 
 
Jag köpte skorna i september och efter tre månader är de trasiga, grymt besviken! Hade ju så klart inget kvitto kvar, men jag vägrar köpa skor för 2000:- som bara håller i tre månader. Jag tog med skorna och kontoutdraget till butiken och det var inga problem, självklart skulle jag få reklamera dem.
Då fanns det ju så klart inte kvar någon i min storlek. Men nya modellen skulle komma efter nyår så jag skulle få hämta ett par då.
 
 
Hoppas dessa håller bättre nu då!
 
 
Nu måste jag börja spara kvittona längre!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!