Investering.

Nu har jag investerat i ett (eller två) par nya löpskor. Eftersom jag springer och går så pass mycket som jag gör slits de fort. Dom jag har nu (och förövrigt älskar) håller på att vara ganska slitna trots att jag bara haft dom i sju åtta månader. Jag fortsätter med mitt favouritmärke Asics men nu testar jag en ny modell (på de ena skorna). Tanken är att jag ska kunna varva dom lite så de inte slits lika fort.
 
Asics gel-Kayano 19, hoppas de funkar bra på mina fötter. Jag har ju nämligen lite problem eftersom jag pronerar när jag går/promenerar och jag supinerar när jag springer. Dessa är i alla fall byggda för dom som pronerar.
 
Jag har en normal form på fotvalvet och när jag bara står rätt upp och ner har jag en neutral fotställning. Som ni försår är det inte alldeles lätt att hitta skor som passar.
 
Eftersom jag beställde två skor körde jag även på ett säkert kort.
 
Asics gel Nimbus 15, samma som jag haft tre (fyra?) gånger tidigare och funkar perfakt att springa i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!