Inte på topp.

Efter jobbet åkte jag iväg till Furuberget där tävlingen ska hållas för att springa in mig på banan. Det gick skitdåligt! Eller skitdåligt och skitdåligt, jag har ju ganska högt ställda mål så utifrån dom gick det dåligt.

6 km på 32 tunga minuter. Benen var tröga redan då jag startade och blöt bark som verkligen sög fast varenda steg hjälpte inte till. Håller jag på tappa formen?

Det är förhoppningsvis bara ett litet gupp på vägen, men man börjar ju fundera vad som händer. Nåja för att behålla min mentala hälsa skyller jag på att jag tränat ganska hårt den senaste tiden, i går körde jag ett stenhårt ben pass tillexempel, dessutom var det en ny bana med tungt underlag och många backar. Jag kanske bara behöver vänja mig :)

På väg hem hämtade jag ut mina nya löpskor så helt plötsligt känner jag mig ganska peppad igen! Tror jag ska inviga de ena paret med en liten promenad ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!