Det går bara bättre och bättre.

Den här veckan har verkligen varit seg! Jag har känt mig trött i både kropp och huvud, om jag ska vara ärlig tror jag det är efterdyningarna från PDOL.

Jag har jobbat som vanligt hela veckan och fortsatt (!) att träna på samma nivå. Idag slog det mig hur mycket jag har förbättrats konditionsmässigt dessa veckor. Första gången jag sprang hem från jobbet (7,4 km) tog det lite drygt 43 minuter, idag tog det 38 minuter. En förbättring på hela fem (!) minuter!

Jag har verkligen försökt utmana mig för att springa fortare och båda gångerna den här veckan har jag varit under 38 min.

Men just nu känns det så himla skönt att vara hemma, jag ska strax hoppa i duschen, äta en god middag med Adam och sedan slappa hela kvällen i soffan. Så skönt!




Kommentarer
Postat av: Linn

Men härligt Therese! :-) Din hurtighet smittar nästan av sig! Blev nästan sugen på ta en joggingtur men soffan är lite för skön! ;-)

2013-08-02 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!