Linslusen.

Lilla lunslusen Therese Bodin ska vara med i tidningen igen! ;) Haha, denna gång gäller det löneupproret för sjuksköterskorna som ska diskuteras. Fick nämligen ett telefonsamtal idag från en av mina klasskompisar, Jenny, som tipsat Piteå Tidningen om att vi kämpar för högre löner, de ville ju självklart prata med oss från Piteå.. Eftersom vi bara är två så måste jag ju ställa upp, det är ju inte min favourit att vara med i tidningar eller tv, även om man kan tro motsaten när man ser detta...



På fotbollsplanen, -04



Med mamma när vi cyklar infjärden runt, -05



Dagen före min 18 års dag, -06





En hälsorutt vi gjorde i skolan, -06



Studenten, -07



Enkät, -11




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!