Delicard.

För ett bra tag sedan fick jag och Adam en gåvokort av en vän till hans föräldrar- ett Delicard Gourmet. Det är som ett presentkort på mat egentligen. Man får välja bland en massa olika kött, fisk, choklad, ostar osv. Det här kortet har legat på mitt akrivbord uppe i rosa rummet länge nu och när jag förra helgen slängde ett öga på det såg jag att det går ut 30/11! Vi snabbade oss att beställa och fick sakerna igår. Vi valde en hjortstek och en hummer. Nu är frågan bara hur vi ska laga till detta på bästa sätt. Nåja jag får väl googla lite recept tror jag :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!