Change of plans.

Planen var från början att helgen skulle bli lugn och skön, vi skulle bara vara hemma och skrota runt. Men så blev det ju inte.. i början på veckan blev vi inbjudna på invigningsfest hos vår granne på lördag, bastubad, mat och dryck, det kunde vi ju inte tacka nej till. Senare i veckan ringde syrran och bjöd oss på middag i Mockis på lördag (vilket vi tyvärr blev tvungna att tacka nej till). Idag på tvåfikat på jobbet ringer Adam och säger att han köpt biljetter till Sabaton ikväll som spelar i Piteå. Dessutom skulle våra vänner från Laisvall/Arjeplog komma ner, kul! Jag har inte träffat dom sedan Anna och Charlies bröllop i juni.
 
Nåja Sabaton ikväll då, jag är inte sen att hänga på, jag gillar verkligen deras senaste album så jag hoppas de spelar många nya låtar ikväll.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!