Usch.

Sitter och kämpar med B-uppsatsen. Ingen inspiration alls, och den ska vara inne imorgon. Som vanligt har jag ju börjat alldeles för sent också, men det blir som det blir. Det är ju faktiskt sista uppgiften innan sommaren, sista rycket, men jag orkar verkligen inte bry mig. Andra roligare saker har börjat smyga sig in i min hjärna och vill inte lämna plats åt skolarbetet..



Det ska bli så skönt att lämna in den imorgon, men jag kommer säkert ha ångest eftersom kvaliten inte är den bästa (mina kalsskompisar ska läsa den eftersom vi ska ha opponering). Så ni får ha överseende tjejer! =)

Nu ska jag kasta i mig lite lunch, försöka leta rätt på laddaren till systemkameran, som jag tydligen slarvat bort, och sen ska jag bege mig till praktiken.




Kommentarer
Postat av: Linn

Jag känner precis samma känsla som du! Min uppsats är inte heller helt färdig än, men imorn blir det att "rafsa" ihop de sista! Uppsatsen är inte den bästa man har skrivit under studietiden om man säger så.. du får ha överseende på min också, så ska jag ha överseende! ;) Bara vi blir Godkända! Imorgon är det över! Kraamar

2011-05-17 @ 17:53:28
URL: http://linnvikberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Samma med min, den är inte bra alltså.. haha. Så nu kommer vi överrens om att vi är snälla med varandra under oponeringen.. okej? ;)

2011-05-17 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!