Syskonbarn.

I helgen var jag och Adam och hälsade på mitt blivande syskonbarn (ja, givetvis var även Maria och Tord där). Som vanligt blev det en del tid i stallet och tränande av hästar,



Lillis och Maria.



Första gången i kortvagn, och det gick hur bra som helst! klok tvååring=)



Nästa kloka tvååring, Helena. (Ser ni babymagen på Maria, som jag längtar).




Adde var som vanligt nere vid älven och fiskade.



På lördagen kom han hem med en "liten" 2-kilos öring, som så småningom hamnade i Maria och Tords frys.



Adam rensar och skär till filéer.

Dessutom har jag kanske ätit en av de godaste efterrätter ever. Kladdkaka, grädde och jordgubbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!