Förberedelser.

Nu känner jag mig lite smått stressad. Har så mycket att göra innan resan på fredag morgon. Och för ni som glömt, eller missat det på något sätt så åker jag, Adam, Maria och Tord till Stockholm på fredag morgon.



Självklart ska vi på Elitloppet på söndag.



Sedan drar jag och Sara iväg till London på tisdag.





Nu ikväll är min att-göra lista lite för lång är jag rädd. Jag ska nu:

- Disken som hopar sig i köket och hotar att äta upp oss levande.

Klockan är nu 22.24. Det ska inte ta längre än 30 minuter. Jag gör det NU.




22.48 Det tog bara 24 minuter. Så till tvätten.

- Den ska vikas och stoppas in i garderoberna (typ 4 tvättmaskiner).

22.51 Jag tippar på 15 minuter. Tjoho! 


Ah, nästan. 23.09 det tog 18 minuter.
Men nu tror jag att jag skiter i listan till förmån för sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!