Arlanda express.

Sitter just nu på Arlanda Expressen och väntar på avgång. Det har varit en spännande morgon vill jag lova. Klev upp tjugo över fyra för att hinna med tuben från Norsborg fem i fem. Lite stressigt att gå från lägenheten till tunnelbanestation blev det allt, väl framme satte jag mig i tåget och fick meddelandet att det inte skulle gå eftersom det varit en olycka längre fram på spåret. Gah, inga bussar gick in till centralstationen, inga bussar gick in till stan överhuvudtaget faktiskt. Ersättningsbussen skulle ta så lång tid att jag skulle inte hinna till Arlanda i tid. Jaha, vad ska man göra? Jag ringde kusin AL som kom och hämtade mig i sin bil och skjutsade in mej till stationen. Vad skulle jag ha gjort utan henne? Hon är guld värd! Men nu är jag i alla fall påväg och om tre timmar landar vi i London.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!