Vill ha!

Åh, jag har hittat en grej som jag verkligen vill ha (och det är inte något i sminkväg..). Det är en GPS klocka som man har när man är ute och springer.



Den kommer hela tiden visa din puls, fart, distans, tempo, och förbrända kalorier så att du hela tiden kan träna smartare och mer effektivt. All data sparas och kan enkelt analyseras, antingen direkt i enheten eller på PC med den medföljande programvaran Training Center.

För att se till att du slår ditt personbästa har Forerunner 305 även följande funktioner:


* Virtual Partner - låter dig tävla mot en virtuell kompis i displayen, vilket gör din träning roligare
* Inspelade banor ger dig möjlighet att tävla mot dina tidigare uppnådda resultat
* Auto Pause - pausar tidtagningen då du understiger en bestämd fart samt återupptar den då farten åter höjs
* Auto Lap - aktiverar automatiskt ett nytt varv varje gång du passerar en viss position eller har färdats en bestämd distans
* AutoScroll - bläddrar automatiskt mellan informationssidor i displayen under träningspasset



Det låter ju helt underbart eller hur?! Men det kostar ju också, så jag måste nog vänta tills jag fyller år;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!