Ojdå, det blev visst en lite lögn.

Bara för att förtydliga: Det var inte med flit, jag trodde verkligen att det var så!

Igår berättade jag för Sara och Ida att jag måste betala tillbaka 8 000 på skatten! Inte kul, jag har haft sådan ångest sedan jag upptäckte det. Men jag har funderat och funderat och beslöt mig för att gå in och kolla en gång till för att vara riktigt säker. Till min förvåning såg jag ju då att jag inte alls ska betala tillbaka 8 000 utan jag ska tillbaka 5 000. Jag gillar verkligen sånna överraskningar! Happy Face!



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha.. vilken jäkla tur!! Då kan du slösa ännu mer i London! :)

2011-03-25 @ 12:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!